Sanjajte veliko: Šest lekcija rukovođenja od samog Walt Disneyja

„Od svih stvari koje sam učinio, najvitalnije je koordiniranje onih koji rade sa mnom i usmjeravajnje njihovih napora na određeni cilj." Autor: Tim McMahon

Kad čujete ime Walt Disney, mnoge riječi dolaze naumpadaju - mašta, inovacija, stvoritelj najsretnijeg mjesta na zemlji ...


„Od svih stvari koje sam učinio, najvitalnije je koordiniranje onih koji rade sa mnom i usmjeravajnje njihovih napora na određeni cilj."


Mislite da Walt Disney samo slika miševe i princeze? Razmislite još jednom. Evo čovjeka koji je prepoznat kao jedan od najboljih pripovjedača, jedan od najvećih američkih „showmen-a“ i jedan od najvećih inovatora animacije. I ravno iz usta osobe koja zna šta govori, Walt kaže da je njegov najveći uspjeh okupljanje ljudi oko velikih ciljeva. Evo šest osnovnih rukovodećih sposobnosti koje je on ilustrirao:


Lekcija 1: Pronađite i iznesite višu svrhu

"Ne stvaramo filmove da zaradimo novac. Zaradimo novac da napravimo više filmova. "


Naravno, novac može biti veliki motivator u kratkom roku. Ali ima mnogo dokaza koji pokazuju da novac može doći samo do odreene tačke prije povratka. Da bi se uistinu angažirali ljudi i dobili najbolje od njih, vođa mora dati nešto u šta će vjerovati.


Za Walta, taj poseban događaj bio je zabava. On je slavno rekao: "Smijeh je najvažniji izvoz u Americi." A za animatore u studiju ili posade za čišćenje u tematskom parku, koji od motiva mislite da je zanimljiviji: "Neka se ljudi nasmiješe!" ili "Donesimo našim dioničarima nešto novca! "?


Lekcija 2: Imajte viziju i neupitno vjerujte u nju

"Kada vjerujete u neku stvar, vjerujte u to sve, implicitno i neupitno."


Walt je imao niz snova - kratke crtiće, dugometražne filmove, najsuvremenije animacijske tehnologije, tematske parkove i još mnogo toga. Neki su bili uspješni, drugi su ... dobro ... ne. No, bez obzira na to je li uvjeravao ljude (uključujući i sebe) da se može oporaviti od bankrota ili da je svijetu potreban novi zabavni park, Waltovo vjerovanje u njegovu viziju činilo se nepokolebljivo. Vođstvo zahtijeva hrabrost. Ako ne vjerujete u svoju viziju budućnosti, ako ne vjerujete u cilj, ko će to još vjerovati?


Lekcija 3: Budi pripovjedač


Walt je bio jedan od najcjenjenijih svjetskih pripovjedača. U zimi 1934. Walt je okupio svoje vrhunske animatore na pozornici u Los Angeles-u. Prema Walt Disney biografiji, koju je napisao Neal Gabler: "Najavljujući da će pokrenuti animiranu osobu, [Walt] je pričao o Snjeguljici, ne samo da je govorio, nego i djelovao, uzimajući u obzir manire likova, imitirajući glasove , dopuštajući svojoj publici vizualizaciju onoga što bi vidjeli na zaslonu. Postao je Snjeguljica, zla kraljica, princ i svaki patuljak. "


Lekcija 4: Izgradite povjerenje


"Vođstvo znači da je skupina, velika ili mala, spremna povjeriti autoritet osobi koja je pokazala prosuđivanje, mudrost, personalnu dopadljivost i dokazanu sposobnost".


Walt nam kaže da vođstvo zahtijeva da ljudi "povjere autoritet". On upozorava da je povjerenje višestruko: ljudi moraju imati povjerenja u vašu sposobnost, mudrost i prosuđivanje (moraju vjerovati u vašu glavu), a oni se moraju pouzdati u vašu personalnu privlačnost "( moraju vjerovati u vaše srce). Bez povjerenja, „fuhgettaboutit“ (op. Fraza iz njegovih crtanih filmova).


Lekcija 5: Uvijek se stalno poboljšavajte

"Kad god idem na vožnju, uvijek mislim na što nije u redu s tim stvarima i kako se to može poboljšati."


Walt je vjerovao u budućnost. Inzistirao je da će Steamboat Willie imati zvuk sinkroniziran i zabilježen, nečuven za crtić u to vrijeme. Prije Snjeguljice, nije bilo takve stvari kao dužina likovnog animiranog filma. Nakon što je postao ogroman uspjeh i doslovno promijenio filmsku industriju, to je dovelo do uspjeha još nekoliko omiljenih Disney klasika kao što su Pepeljuga, Alisa u zemlji čudesa i Fantazija. Walt Disney se mogao osloniti na svoje uspjehe, ali to nije bio njegov stil. Umjesto toga, potpuno je prebacio zupčanike i krenuo na izgradnju zabavnog parka gdje se roditelji i djeca mogu zabaviti zajedno. Kad se Disneyland otvorio, Walt je hodao po parku, lično ispitujući sve vožnje, trudeći se da sve bude na svom mjestu i da se od gostiju traže njihova mišljenja. Ako je primijetio da nešto nije u redu, lično se pobrinuo da se to popravi. Kao što njegovi animatori mogu potvrditi, dovoljno dobro nije bilo dovoljno za Walt Disney.


Svakoga dana bi trebalo postati malo bolje nego što je bilo dan prije. Ako možete postati jedan posto bolji dnevno, možete ponovo stvoriti svoj život svakih 100 dana. Saznajte kako se može bolje svakodnevno; tražite načine za poboljšanje, budite ljubazniji, inteligentniji i korisniji.


Lekcija 6: Krenite

"Način za početak je prestati govoriti i početi raditi."


Na kraju priče - jednom kad ste učinili težak posao izgradnje povjerenja i stvaranja vizije – morate prestati govoriti i započeti raditi.


Uvijek kažem da je "dobro učinjeno" bolje nego "dobro ispričano" pa prestanite razgovarati i počnite raditi! Zatvorite planiranje i počnite prakticiranje; plan je dobar, dobar plan je još bolji, ali ako se taj plan ne pokrene, to je beskorisno kao i rukavica sa četiri prsta. Saznajte kako stupiti u akciju, započeti danas, sve što ste odgađali ... samo uradite. Ako čekate savršeno vrijeme, nikada nećete postići ništa.


Kad je Walt upitan kakva je tajna njegova uspjeha, razmišljao je neko vrijeme, a zatim je rekao: "San, testiram svoje snove protiv mojih uvjerenja, usuđujem se riskirati, i izvršavam svoju viziju kako bi ostvario svoje snove." Danas se pravila o uspjehu ne razlikuju. Ako je Walt Disney, čovjek sa ograničenim obrazovanjem, iz siromašne porodice, mogao stvoriti zabavno carstvo od gotovo ništa, što vas sprečava da sanjate veliko?


Prevedeno sa: A Lean Yourney [link]

06.11.2018 15:50