Program: Supply Chain Management - Modul: SCM5

NABAVA - STRATEŠKA I OPERATIVNA


Opis seminara/treninga U donedavnoj praksi privrednih organizacija, nabava je skupa sa prodajom i najčešće cijelom logistikom svrstavana u komercijalni segment organizacije. Iako je izuzev kod trgovačkih organizacija koje kupuju i prodaju jedan te isti proizvod takav koncept uglavnom napušten, još uvjek se procesu nabave ne pridaje ni približan značaj kako se to radi sa procesom prodaje. To je dobrim dijelom opravdano, jer organizacije žive od prodaje svojih proizvoda kupcima. S druge strane, napredne organizacije, kao i one koje to žele biti, su shvatile da određeni dio organizacije mora biti fokusiran na dobavljača i repromaterijele, u istoj onoj mjeri u kojoj je dio organizacije fokusiran na npr. prodaju, proizvodnju, računovodstvo. Čak šta više, napredne države i regije su uvele studijske programe i smjerove na kojima se izučava nabava, samostalno ili u sklopu SCM-a.
Cilj seminara/treninga Cilj edukacije je uputiti polaznike u osnovna i naprednija pravila i metode modernog procesa nabave jedne organizacije, i to u međunarodnom okruženju. To uključuje upravljanje npr. pronalaskom i odabirom dobavljača, pregovorima, kvalitetom i isporukama dobavljača, cijenama sirovina i usluga, stvaranjem ušteda, ulaznom logistikom i zalihama, korištenjem softverskih rješenja (ERP) za podršku procesa nabave, itd. Sve to uzimajući u obzir strategiju, politiku i ciljeve cijele organizacije, te dajući svoj puni doprinos u realizaciji istih sa aspekta procesa strateške i operativne nabave. Jer danas više nije cilj samo “nabaviti“. Nabavljati se treba tako da to proizvodi uštede i smanjenje troškova poslovanja.

Treneri

Senad Peljto

Zanimanje: diplomirani ekonomista
Specijalnost: SCM - Supply Chain Management | Nabava
Pogledajte detaljne informacije

Almin Šaheta

Zanimanje: diplomirani ekonomista
Specijalnost: SCM | Nabava | Menadžment
Pogledajte detaljne informacije
Kome je trening namijenjen? ►Rukovodioci i stručni saradnici u procesima nabave, logistike, finansija i SCM-a
►Svi zainteresovani trenutni i budući saradnici u bilo kojoj organizaciji

Ključne tačke treninga ►Osnovne postavke i uloga procesa nabave
►Strateška nabava. Odabir dobavljača. Uštede
►Operativna nabava. Nabava u konceptu Lean
►Primjeri, studije slučaja i vježbe

Mjesto održavanja Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo

Datum, vrijeme i trajanje Termin:
18.06.2019 9:00 - 18.06.2019 17:00
19.06.2019 9:00 - 19.06.2019 17:00

Trajanje edukacije:
2 dana, intenzivno.

Dodatne informacije: ►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.

U slučaju dodatnih želja i potreba za temama mimo našeg standardnog programa, na raspolaganju smo za sve vrste saradnje za koju možemo ponuditi kompetentnu uslugu. Želimo organizacijama koje za određenu temu imaju dovoljan broj kandidata preporučiti održavanje “in-house / kućnih” treninga, jer su u tom slučaju edukacije po uposleniku značajno povoljnije.

Cijena po učesniku: 395 KM + PDV Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba

School Of Industry
Seminar - Trening

SCM5 - NABAVA - STRATEŠKA I OPERATIVNA
U donedavnoj praksi privrednih organizacija, nabava je skupa sa prodajom i najčešće cijelom logistikom svrstavana u komercijalni segment organizacije. Iako je izuzev kod trgovačkih organizacija koje kupuju i prodaju jedan te isti proizvod takav koncept uglavnom napušten, još uvjek se procesu nabave ne pridaje ni približan značaj kako se to radi sa procesom prodaje. To je dobrim dijelom opravdano, jer organizacije žive od prodaje svojih proizvoda kupcima. S druge strane, napredne organizacije, kao i one koje to žele biti, su shvatile da određeni dio organizacije mora biti fokusiran na dobavljača i repromaterijele, u istoj onoj mjeri u kojoj je dio organizacije fokusiran na npr. prodaju, proizvodnju, računovodstvo. Čak šta više, napredne države i regije su uvele studijske programe i smjerove na kojima se izučava nabava, samostalno ili u sklopu SCM-a.

Cilj edukacije je uputiti polaznike u osnovna i naprednija pravila i metode modernog procesa nabave jedne organizacije, i to u međunarodnom okruženju. To uključuje upravljanje npr. pronalaskom i odabirom dobavljača, pregovorima, kvalitetom i isporukama dobavljača, cijenama sirovina i usluga, stvaranjem ušteda, ulaznom logistikom i zalihama, korištenjem softverskih rješenja (ERP) za podršku procesa nabave, itd. Sve to uzimajući u obzir strategiju, politiku i ciljeve cijele organizacije, te dajući svoj puni doprinos u realizaciji istih sa aspekta procesa strateške i operativne nabave. Jer danas više nije cilj samo “nabaviti“. Nabavljati se treba tako da to proizvodi uštede i smanjenje troškova poslovanja.
Ključne tačke treninga:
►Osnovne postavke i uloga procesa nabave
►Strateška nabava. Odabir dobavljača. Uštede
►Operativna nabava. Nabava u konceptu Lean
►Primjeri, studije slučaja i vježbe
Kome je trening namijenjen?
►Rukovodioci i stručni saradnici u procesima nabave, logistike, finansija i SCM-a
►Svi zainteresovani trenutni i budući saradnici u bilo kojoj organizaciji
Predavači:
► Senad Peljto (SCM - Supply Chain Management | Nabava)
► Almin Šaheta (SCM | Nabava | Menadžment)
Mjesto:
Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo
Vrijeme:
Termin:
18.06.2019 09:00 - 17:00
19.06.2019 09:00 - 17:00

CIJENA PO UČESNIKU:
395KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.
►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.