Program: Business & Kadrovi - Modul: BIK2

OPERATIVNA IZVRSNOST I EFIKASNOST (Operational Excellence)


Opis seminara/treninga Operativna izvrsnost (eng. Operational Excellence) je model koji predstavlja ili treba da predstavlja težnju organizacije da posluje što je moguće bliže idealima iz ugla svih učesnika, tj. da bude: za kupce odličan dobavljač, za dobavljače odličan kupac, za vlasnike odličan domaćin, za vlastite saradnike odličan poslodavac a za lokalnu zajednicu odličan oslonac. Sve to u uslovima gdje nije dovoljno biti odličan, nego treba biti i profitabilan. Zadovoljavanje potreba svih pobrojanih učesnika nije nimalo jednostavan zadatak, ali jeste neophodan u modernom poslovnom okruženju.
Cilj seminara/treninga Učesnici će prvo steći uvid u teoretske i praktične postavke modela poslovne izvrsnosti. Naučiće važnost orjentisanosti na kupca i posmatranja organizacije, njenih proizvoda i procesa iz ugla kupca. Dalje, da bi organizacija svojim kupcima održivo isporučivala izvrsne proizvode i usluge, ona mora biti odlično i efikasno ustrojena i vođena. Konačno, prenijet će se važnost primjene duha i mentaliteta „ratnika“ koji je u prirodnoj i permanentnoj borbi za stalna unapređenja svih aspekata života organizacije i okruženja, a samim tim i vlastitih života.
Konkretnim primjerima, studijama slučaja i vježbama učesnici će zaokružiti osnovno upoznavanje sa gore pomenutim modelima poslovanja.

Treneri

Tarik Kadrispahić

Zanimanje: diplomirani inžinjer mašinstva
Specijalnost: Industrijski menadžment | Lean | Six Sigma | Proizvodni sistemi
Pogledajte detaljne informacije

Jasmin Valjevac

Zanimanje: diplomirani ekonomista
Specijalnost: Lean | Six Sigma | Kvalitet | Projekt menadžment
Pogledajte detaljne informacije
Kome je trening namijenjen? ►Direktori, rukovodioci i vlasnici procesa u bilo kojoj organizaciji
►Svi zainteresovani saradnici u bilo kojoj organizaciji

Ključne tačke treninga ►TQM i EFQM modeli. Procesni pristup
►Kaizen - Mentalitet stalnih unapređenja
►Lean i rasipanje. Procesna efikasnost
►Studije slučaja i vježbe

Mjesto održavanja Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo

Datum, vrijeme i trajanje Termin:
19.12.2018 9:00 - 19.12.2018 17:00
20.12.2018 9:00 - 20.12.2018 17:00

Trajanje edukacije:
2 dana, intenzivno.

Dodatne informacije: ►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.

U slučaju dodatnih želja i potreba za temama mimo našeg standardnog programa, na raspolaganju smo za sve vrste saradnje za koju možemo ponuditi kompetentnu uslugu. Želimo organizacijama koje za određenu temu imaju dovoljan broj kandidata preporučiti održavanje “in-house / kućnih” treninga, jer su u tom slučaju edukacije po uposleniku značajno povoljnije.

Cijena po učesniku: 395 KM + PDV Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba

School Of Industry
Seminar - Trening

BIK2 - OPERATIVNA IZVRSNOST I EFIKASNOST (Operational Excellence)
Operativna izvrsnost (eng. Operational Excellence) je model koji predstavlja ili treba da predstavlja težnju organizacije da posluje što je moguće bliže idealima iz ugla svih učesnika, tj. da bude: za kupce odličan dobavljač, za dobavljače odličan kupac, za vlasnike odličan domaćin, za vlastite saradnike odličan poslodavac a za lokalnu zajednicu odličan oslonac. Sve to u uslovima gdje nije dovoljno biti odličan, nego treba biti i profitabilan. Zadovoljavanje potreba svih pobrojanih učesnika nije nimalo jednostavan zadatak, ali jeste neophodan u modernom poslovnom okruženju.

Učesnici će prvo steći uvid u teoretske i praktične postavke modela poslovne izvrsnosti. Naučiće važnost orjentisanosti na kupca i posmatranja organizacije, njenih proizvoda i procesa iz ugla kupca. Dalje, da bi organizacija svojim kupcima održivo isporučivala izvrsne proizvode i usluge, ona mora biti odlično i efikasno ustrojena i vođena. Konačno, prenijet će se važnost primjene duha i mentaliteta „ratnika“ koji je u prirodnoj i permanentnoj borbi za stalna unapređenja svih aspekata života organizacije i okruženja, a samim tim i vlastitih života.
Konkretnim primjerima, studijama slučaja i vježbama učesnici će zaokružiti osnovno upoznavanje sa gore pomenutim modelima poslovanja.
Ključne tačke treninga:
►TQM i EFQM modeli. Procesni pristup
►Kaizen - Mentalitet stalnih unapređenja
►Lean i rasipanje. Procesna efikasnost
►Studije slučaja i vježbe
Kome je trening namijenjen?
►Direktori, rukovodioci i vlasnici procesa u bilo kojoj organizaciji
►Svi zainteresovani saradnici u bilo kojoj organizaciji
Predavači:
► Tarik Kadrispahić (Industrijski menadžment | Lean | Six Sigma | Proizvodni sistemi)
► Jasmin Valjevac (Lean | Six Sigma | Kvalitet | Projekt menadžment)
Mjesto:
Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo
Vrijeme:
Termin:
19.12.2018 09:00 - 17:00
20.12.2018 09:00 - 17:00

CIJENA PO UČESNIKU:
395KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.
►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.