Program: Tržište & Razvoj - Modul: TRR1

UPRAVLJANJE INOVACIJAMA I RAZVOJEM PROIZVODA


Opis seminara/treninga U industrijski nedovoljno razvijenim društvima često se postavlja pitanje koji koraci u smjeru tehnološko-industrijskog razvoja trebaju doći na prvom mjestu. Čak i kada određena država, kompanija ili društvo takve vrste posjeduju zavidan nivo tehnološke spremnosti i kapaciteta u određenom segmentu, najčešće se nalaze u situaciji da svoje resurse koriste kao produžena ruka kompanijama koje su isporučioci krajnjem konzumentu, koje “kontrolišu tržište“, koje posjeduju brendove te ogromnu marketinšku i istraživačku infrastrukturu. Da bi takve nedovoljno razvijene države, kompanije ili regije, kao što je naša, uspjele pronaći svoj put do stvaranja pune vrijednosti ciklusa proizvoda, od dobavljača do krajnjeg potrošača, kao imperativ se nameće da studiozno i planski počnu izvoditi marketinške i razvojne aktivnosti koje će služiti kao predvodnica iskorištavanju raspoloživih tehnologija ili čak uvođenju novih.
Cilj seminara/treninga Seminar treba da učesnicima iz organizacija koje tržištu žele ponuditi vlastite inovativne proizvode posluži kao teoretska i praktična podloga u spoju između marketinških i prodajnih aktivnosti, s jedne strane, te istraživačkorazvojnih s druge strane. Učesnicima će se pokušati prenijeti znanje o metodama odabira tržišne strategije i pozicioniranja, planiranja i primjene strategije razvoja inovacija, te o organizaciji i upravljanju samim procesom razvoja kako inovativnih, tako i bilo kakvih proizvoda u vlastitioj režiji. Dalje, pokušaće se prenijeti važnost razvoja vlastitih proizvoda, inovacija i brendova, tj. općenito vrijednosti koja se isporučuje krajnjem potrošaču. Po završetku seminara učesnici ce biti osposobljeni za upravljanje vlastitima inovacijama kroz komercijalizaciju pronalazaka, patenata i dizajna.

Treneri

Emir Džanić

Zanimanje: Dr.tehničkih nauka
Specijalnost: Upravljanje inovacijama | Management | Organizaciona kultura
Pogledajte detaljne informacije

Snježana Šlabek

Zanimanje: Master informatičkih nauka
Specijalnost: Ljudski resursi | Management | Digitalna kultura| Upravljanje znanjem i inovacijama
Pogledajte detaljne informacije
Kome je trening namijenjen? ►Direktori i vlasnici organizacija
►Rukovodioci i stručni saradnici u odjelima razvoja, marketinga i prodaje
►Svi zainteresovani saradnici u bilo kojoj organizaciji

Mjesto održavanja Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo

Datum, vrijeme i trajanje Termin:
18.12.2020 9:00 - 18.12.2020 17:00
19.12.2020 9:00 - 19.12.2020 16:00

Trajanje edukacije:
2 dana, intenzivno.

Dodatne informacije: ►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.

U slučaju dodatnih želja i potreba za temama mimo našeg standardnog programa, na raspolaganju smo za sve vrste saradnje za koju možemo ponuditi kompetentnu uslugu. Želimo organizacijama koje za određenu temu imaju dovoljan broj kandidata preporučiti održavanje “in-house / kućnih” treninga, jer su u tom slučaju edukacije po uposleniku značajno povoljnije.

Cijena po učesniku: 395 KM + PDV Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba

School Of Industry
Seminar - Trening

TRR1 - UPRAVLJANJE INOVACIJAMA I RAZVOJEM PROIZVODA
U industrijski nedovoljno razvijenim društvima često se postavlja pitanje koji koraci u smjeru tehnološko-industrijskog razvoja trebaju doći na prvom mjestu. Čak i kada određena država, kompanija ili društvo takve vrste posjeduju zavidan nivo tehnološke spremnosti i kapaciteta u određenom segmentu, najčešće se nalaze u situaciji da svoje resurse koriste kao produžena ruka kompanijama koje su isporučioci krajnjem konzumentu, koje “kontrolišu tržište“, koje posjeduju brendove te ogromnu marketinšku i istraživačku infrastrukturu. Da bi takve nedovoljno razvijene države, kompanije ili regije, kao što je naša, uspjele pronaći svoj put do stvaranja pune vrijednosti ciklusa proizvoda, od dobavljača do krajnjeg potrošača, kao imperativ se nameće da studiozno i planski počnu izvoditi marketinške i razvojne aktivnosti koje će služiti kao predvodnica iskorištavanju raspoloživih tehnologija ili čak uvođenju novih.

Seminar treba da učesnicima iz organizacija koje tržištu žele ponuditi vlastite inovativne proizvode posluži kao teoretska i praktična podloga u spoju između marketinških i prodajnih aktivnosti, s jedne strane, te istraživačkorazvojnih s druge strane. Učesnicima će se pokušati prenijeti znanje o metodama odabira tržišne strategije i pozicioniranja, planiranja i primjene strategije razvoja inovacija, te o organizaciji i upravljanju samim procesom razvoja kako inovativnih, tako i bilo kakvih proizvoda u vlastitioj režiji. Dalje, pokušaće se prenijeti važnost razvoja vlastitih proizvoda, inovacija i brendova, tj. općenito vrijednosti koja se isporučuje krajnjem potrošaču. Po završetku seminara učesnici ce biti osposobljeni za upravljanje vlastitima inovacijama kroz komercijalizaciju pronalazaka, patenata i dizajna.
Ključne tačke treninga:
►Diferencijacija i elementi inovacijske strategije
►Vrste inovacija i stepeni inovativnosti
►Pristupi i koraci razvoja inovacija
►Inovativni potencijali organizacije
►Upravljanje razvojem proizvoda
►Primjeri, vježbe i studije slučaj
Kome je trening namijenjen?
►Direktori i vlasnici organizacija
►Rukovodioci i stručni saradnici u odjelima razvoja, marketinga i prodaje
►Svi zainteresovani saradnici u bilo kojoj organizaciji
Predavači:
► Emir Džanić (Upravljanje inovacijama | Management | Organizaciona kultura)
► Snježana Šlabek (Ljudski resursi | Management | Digitalna kultura| Upravljanje znanjem i inovacijama)
Mjesto:
Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo
Vrijeme:
Termin:
18.12.2020 09:00 - 17:00
19.12.2020 09:00 - 16:00

CIJENA PO UČESNIKU:
395KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.
►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.