Program: Tržište & Razvoj - Modul: TRR1

UPRAVLJANJE INOVACIJAMA I RAZVOJEM PROIZVODA


Opis seminara/treninga Inovacija je pokretač za promjenu, a ona podrazumjeva i proces kako uvesti tu promjenu. Tim procesom se može i mora upravljati. Proces inovacije se svodi na istraživanje, izbor, implementaciju i učenje. Svaka kompanija bi trebala imati i razvijati svoju inovacijsku strategiju i stvoriti svoj inovacijski sistem. Osim što su inovativne kompanije bitno konkurentnije, one također imaju puno veće šanse za opstanak i razvoj u kompleksnom poslovnom okruženju. Da bi u jednoj kompaniji zaista zaživjela inovacijska kultura potrebna je sinergija svih različitih odjela te angažman svih uključenih.
Sve više smo svjesni važnosti razvoja vlastitih proizvoda, inovacija i brendova, tj. općenito vrijednosti koja se isporučuje krajnjem potrošaču. Da bi kompanije u nedovoljno razvijenim državama, kao što je naša, uspjele pronaći svoj put do stvaranja pune vrijednosti ciklusa proizvoda, od dobavljača do krajnjeg potrošača, kao imperativ se nameće da studiozno i planski počnu izvoditi marketinške i razvojne aktivnosti koje će služiti kao predvodnica iskorištavanju raspoloživih tehnologija ili čak uvođenju novih.

Cilj seminara/treninga Edukacija sadrži teoretski i praktični dio. Na kraju radionice polaznici će naučiti strateški postaviti inoviranje unutar kompanije, izraditi proces inoviranja te osvijestiti važnost stvaranja organizacijske kulture za ubrzanje inovativnosti. Seminar treba da učesnicima koji žele ponuditi vlastite inovativne proizvode posluži kao teoretska i praktična podloga u spoju između marketinških i prodajnih aktivnosti, s jedne strane, te istraživačkorazvojnih s druge strane. Učesnicima će se prenijeti znanje o metodama odabira tržišne strategije i pozicioniranja, planiranja i primjene strategije razvoja inovacija, te o organizaciji i upravljanju samim procesom razvoja kako inovativnih, tako i bilo kakvih proizvoda u vlastitioj režiji. Prenijeti ćemo važnost razvoja vlastitih proizvoda, inovacija i brendova, tj. općenito vrijednosti koja se isporučuje krajnjem potrošaču. Po završetku seminara učesnici ce biti osposobljeni za upravljanje vlastitima inovacijama kroz komercijalizaciju pronalazaka, patenata i dizajna.

Treneri

Emir Džanić

Zanimanje: Dr.tehničkih nauka
Specijalnost: Upravljanje inovacijama | Management | Organizaciona kultura
Pogledajte detaljne informacije

Snježana Šlabek

Zanimanje: Master informatičkih nauka
Specijalnost: Ljudski resursi | Management | Digitalna kultura| Upravljanje znanjem i inovacijama
Pogledajte detaljne informacije
Kome je trening namijenjen? ►Direktori i vlasnici kompanija
►Rukovodioci i stručni saradnici u odjelima razvoja, marketinga i prodaje
►Svi zainteresovani saradnici u bilo kojoj kompaniji

Ključne tačke treninga ►Diferencijacija i elementi inovacijske strategije
►Vrste inovacija i stepeni inovativnosti
►Pristupi i koraci razvoja inovacija
►Inovativni potencijali organizacije
►Upravljanje razvojem proizvoda
►Primjeri, vježbe i studije slučaj

Mjesto održavanja Hotel Hills, Sarajevo

Datum, vrijeme i trajanje Termin nije definiran. Prijave u toku. Trajanje edukacije:
2 dana, intenzivno.

Dodatne informacije: ►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.

U slučaju dodatnih želja i potreba za temama mimo našeg standardnog programa, na raspolaganju smo za sve vrste saradnje za koju možemo ponuditi kompetentnu uslugu. Želimo organizacijama koje za određenu temu imaju dovoljan broj kandidata preporučiti održavanje “in-house / kućnih” treninga, jer su u tom slučaju edukacije po uposleniku značajno povoljnije.

Cijena po učesniku: 395 KM + PDV Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba

School Of Industry
Seminar - Trening

TRR1 - UPRAVLJANJE INOVACIJAMA I RAZVOJEM PROIZVODA
Inovacija je pokretač za promjenu, a ona podrazumjeva i proces kako uvesti tu promjenu. Tim procesom se može i mora upravljati. Proces inovacije se svodi na istraživanje, izbor, implementaciju i učenje. Svaka kompanija bi trebala imati i razvijati svoju inovacijsku strategiju i stvoriti svoj inovacijski sistem. Osim što su inovativne kompanije bitno konkurentnije, one također imaju puno veće šanse za opstanak i razvoj u kompleksnom poslovnom okruženju. Da bi u jednoj kompaniji zaista zaživjela inovacijska kultura potrebna je sinergija svih različitih odjela te angažman svih uključenih.
Sve više smo svjesni važnosti razvoja vlastitih proizvoda, inovacija i brendova, tj. općenito vrijednosti koja se isporučuje krajnjem potrošaču. Da bi kompanije u nedovoljno razvijenim državama, kao što je naša, uspjele pronaći svoj put do stvaranja pune vrijednosti ciklusa proizvoda, od dobavljača do krajnjeg potrošača, kao imperativ se nameće da studiozno i planski počnu izvoditi marketinške i razvojne aktivnosti koje će služiti kao predvodnica iskorištavanju raspoloživih tehnologija ili čak uvođenju novih.

Edukacija sadrži teoretski i praktični dio. Na kraju radionice polaznici će naučiti strateški postaviti inoviranje unutar kompanije, izraditi proces inoviranja te osvijestiti važnost stvaranja organizacijske kulture za ubrzanje inovativnosti. Seminar treba da učesnicima koji žele ponuditi vlastite inovativne proizvode posluži kao teoretska i praktična podloga u spoju između marketinških i prodajnih aktivnosti, s jedne strane, te istraživačkorazvojnih s druge strane. Učesnicima će se prenijeti znanje o metodama odabira tržišne strategije i pozicioniranja, planiranja i primjene strategije razvoja inovacija, te o organizaciji i upravljanju samim procesom razvoja kako inovativnih, tako i bilo kakvih proizvoda u vlastitioj režiji. Prenijeti ćemo važnost razvoja vlastitih proizvoda, inovacija i brendova, tj. općenito vrijednosti koja se isporučuje krajnjem potrošaču. Po završetku seminara učesnici ce biti osposobljeni za upravljanje vlastitima inovacijama kroz komercijalizaciju pronalazaka, patenata i dizajna.
Ključne tačke treninga:
►Diferencijacija i elementi inovacijske strategije
►Vrste inovacija i stepeni inovativnosti
►Pristupi i koraci razvoja inovacija
►Inovativni potencijali organizacije
►Upravljanje razvojem proizvoda
►Primjeri, vježbe i studije slučaj
Kome je trening namijenjen?
►Direktori i vlasnici kompanija
►Rukovodioci i stručni saradnici u odjelima razvoja, marketinga i prodaje
►Svi zainteresovani saradnici u bilo kojoj kompaniji
Predavači:
► Emir Džanić (Upravljanje inovacijama | Management | Organizaciona kultura)
► Snježana Šlabek (Ljudski resursi | Management | Digitalna kultura| Upravljanje znanjem i inovacijama)
Mjesto:
Hotel Hills, Sarajevo
Vrijeme:
Termin nije definiran. Prijave u toku.
CIJENA PO UČESNIKU:
395KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.
►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.