Program: Business & Kadrovi - Modul: BIK3

KRIZNI MENADŽMENT (Crises Management)


Opis seminara/treninga Poslovne krize su neminovna pojava u razvoju i životnom ciklusu bilo koje kompanije, sektora ili grane privrede. Posebno su izražene na prostorima koji se nalaze u eri tranzicije, kao i u organizacijama koje još su mlade, brzo rastu ili još uvijek nisu izvršile neophodnu standardizaciju i optimizaciju poslovanja.
Postavlja se pitanje šta je to poslovna kriza? Da li je to situacija u kojoj firma postaje nelikvidna tako da ne može izvršavati svoje obaveze ili kada se drastično kasni sa isporukama kupcu pri čemu prijete drastične posljedice ili su to slučajevi prekida poslovanja zbog elementarnih nepogoda, štrajkova radnika, ili, ili? Nevezano za prirodu nastanka ili karakter krizne situacije, postoji određeni minimum modela upravljanja kriznom situacijom koji je zajednički za sve njih. Ovdje ulazimo u područje u kojem „demokratija“ gubi na značaju, vrijeme više nije novac nego smrtni neprijatelj koji nepokolebljivo nadire, a odluke se često moraju donijeti na osnovu instikta stvorenog iskustvom, vještinama i treningom.

Cilj seminara/treninga Svaki pojedinac i organizacija će neizbježno doći do stadija u kojem se aktivnosti neće odvijati redovno i u kojem će vladati zakoni vanrednog stanja. Ovdje je riječ o sistematičnom načinu izlaska iz takvog stanja. Učesnici će se kroz seminar upoznati sa savremenim alatima i vještinama upravljanja kriznim situacijama. Tehnike opšteg i situacijskog rukovođenja, kao i emocionalne inteligencije biće kombinirane sa modelima vandrednog stanja s krajnjim ciljem da se kod učesnika razviju vještine i set ponašanja koji će doprinijeti prevazilaženju krize.
Zadnje, ali ne i najmanje važno, na treningu će se dati odgovor kako kroz primjenu odgovarajućih preventivnih metoda pokušati spriječiti nastanak budućih kriza. Trening će biti obogaćen diskusijama učesnika, studijama slučaja, vježbama i prikazivanjem odgovarajućih video-klipova.

Trener

Tarik Kadrispahić

Zanimanje: diplomirani inžinjer mašinstva
Specijalnost: Industrijski menadžment | Lean | Six Sigma | Proizvodni sistemi
Pogledajte detaljne informacije
Kome je trening namijenjen? ►Vlasnici, direktori i rukovodioci u bilo kojoj organizaciji
►Kandidati koji su potencijalni učesnici kategorije
►Svi zainteresirani za nevedenu temu

Ključne tačke treninga ►Uvod u opšti i situacijski menadžment
►Vrste kriza i modeli upravljanja krizom
►Izlazak iz krizne situacije i prevencija budućih kriza
►Vježbe i studije slučaja

Mjesto održavanja Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo

Datum, vrijeme i trajanje Termin nije definiran. Prijave u toku. Trajanje edukacije:
1 dan, intenzivno.

Dodatne informacije: ►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.

U slučaju dodatnih želja i potreba za temama mimo našeg standardnog programa, na raspolaganju smo za sve vrste saradnje za koju možemo ponuditi kompetentnu uslugu. Želimo organizacijama koje za određenu temu imaju dovoljan broj kandidata preporučiti održavanje “in-house / kućnih” treninga, jer su u tom slučaju edukacije po uposleniku značajno povoljnije.

Cijena po učesniku: 195 KM + PDV Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba

School Of Industry
Seminar - Trening

BIK3 - KRIZNI MENADŽMENT (Crises Management)
Poslovne krize su neminovna pojava u razvoju i životnom ciklusu bilo koje kompanije, sektora ili grane privrede. Posebno su izražene na prostorima koji se nalaze u eri tranzicije, kao i u organizacijama koje još su mlade, brzo rastu ili još uvijek nisu izvršile neophodnu standardizaciju i optimizaciju poslovanja.
Postavlja se pitanje šta je to poslovna kriza? Da li je to situacija u kojoj firma postaje nelikvidna tako da ne može izvršavati svoje obaveze ili kada se drastično kasni sa isporukama kupcu pri čemu prijete drastične posljedice ili su to slučajevi prekida poslovanja zbog elementarnih nepogoda, štrajkova radnika, ili, ili? Nevezano za prirodu nastanka ili karakter krizne situacije, postoji određeni minimum modela upravljanja kriznom situacijom koji je zajednički za sve njih. Ovdje ulazimo u područje u kojem „demokratija“ gubi na značaju, vrijeme više nije novac nego smrtni neprijatelj koji nepokolebljivo nadire, a odluke se često moraju donijeti na osnovu instikta stvorenog iskustvom, vještinama i treningom.


Svaki pojedinac i organizacija će neizbježno doći do stadija u kojem se aktivnosti neće odvijati redovno i u kojem će vladati zakoni vanrednog stanja. Ovdje je riječ o sistematičnom načinu izlaska iz takvog stanja. Učesnici će se kroz seminar upoznati sa savremenim alatima i vještinama upravljanja kriznim situacijama. Tehnike opšteg i situacijskog rukovođenja, kao i emocionalne inteligencije biće kombinirane sa modelima vandrednog stanja s krajnjim ciljem da se kod učesnika razviju vještine i set ponašanja koji će doprinijeti prevazilaženju krize.
Zadnje, ali ne i najmanje važno, na treningu će se dati odgovor kako kroz primjenu odgovarajućih preventivnih metoda pokušati spriječiti nastanak budućih kriza. Trening će biti obogaćen diskusijama učesnika, studijama slučaja, vježbama i prikazivanjem odgovarajućih video-klipova.
Ključne tačke treninga:
►Uvod u opšti i situacijski menadžment
►Vrste kriza i modeli upravljanja krizom
►Izlazak iz krizne situacije i prevencija budućih kriza
►Vježbe i studije slučaja
Kome je trening namijenjen?
►Vlasnici, direktori i rukovodioci u bilo kojoj organizaciji
►Kandidati koji su potencijalni učesnici kategorije
►Svi zainteresirani za nevedenu temu
Predavači:
► Tarik Kadrispahić (Industrijski menadžment | Lean | Six Sigma | Proizvodni sistemi)
Mjesto:
Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo
Vrijeme:
Termin nije definiran. Prijave u toku.
CIJENA PO UČESNIKU:
195KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.
►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.