Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba
School Of Industry
Seminar - Trening
SCM2 - PREDVIĐANJE POTRAŽNJE
Predviđanje potražnje ili prodaje (eng. Sales Forecasting) je temelj za uspješno upravljanje lancem opskrbe, a samim tim i cjelokupnog poslovanja. U današnjem poslovnom svijetu kojeg odlikuju agresivnost, snažna konkurencija i učestale promjene nužno je poznavati budućnost vlastitih prodajnih mogućnosti. Ova se činjenica često zanemaruje i kompanije lako upadaju u zamku načina razmišljanja da se „u njihovom slučaju i njihovoj grani industrije ne zna šta će se sutra desiti“. Pri tome, zakon vjerovatnoće i mjerljivi pokazatelji mogu dati prilično jasnu simulaciju budućnosti. Izuzev u slučaju drastičnih kriza poput recesije, prirodnih katastrofa ili konflikata, vjerovatnoća je sila koja se ni slučajno ne smije zanemarivati.
Prvi cilj edukacije je shvatiti nužnost predviđanja i korelacije poslovnih rezultata sa pravilnim predviđanjem potražnje-prodaje. Učesnici će se dalje upoznati sa osnovnim pojmovima predviđanja budućih događanja, te naučiti isplanirati i implementirati stabilan model za predviđanje, a sve to korištenjem historijskih podataka, trenutnih poslovnih aktivnosti i analizom tržišta. Nesklad između realne prognoze i plana prodaje često uzrokuje značajne probleme u kompanijama, pa će se na seminaru obraditi i ova tema.
Konačno, obradit će se tema softverskih alata za predviđanje, uz prezentaciju modela predviđanja na konkretnim primjerima i na konkretnom softveru. Seminar će biti nadopunjen velikim brojem vježbi i studija slučaja.
Naučiti donositi odluke na osnovu podataka i izgraditi mentalitet ponašanja u tom smjeru je ključni cilj ovog seminara. Informacije su tu oko nas, samo ih treba prikupiti, obraditi i modelirati.
Ključne tačke treninga:
► Osnove predviđanja-prognoze
► Modeli predviđanja i analiza tržišta
► Bitni pojmovi: sezonalnost, trend, cikličnost, slučajnost, greške predviđanja, itd.
► Statistika, vjerovatnoća i softverski alati
► Vježbe, studije slučaja
Kome je trening namijenjen?
► Rukovodioci i stručni saradnici u prodaji i marketingu
► Rukovodioci i stručni saradnici u operacijama, planiranju i SCM-u
► Vlasnici, direktori i članovi rukovodstva kompanija
► Svi zainteresovani trenutni i budući saradnici u bilo kojoj organizaciji
Predavači:
► Hadis Bajrić (SCM - Supply Chain Management | Logistika | Tehnike optimizacije | Kvalitet)
Mjesto:
Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo
Vrijeme:
Termin:
24.09.2021 09:00 - 17:00
25.09.2021 09:00 - 16:00
CIJENA PO UČESNIKU:
395KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.
► Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
► Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
► Broj učesnika je ograničen.
► Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
► Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.