Program: Supply Chain Management - Modul: SCM2

PREDVIĐANJE POTRAŽNJE


Opis seminara/treninga Predviđanje potražnje ili prodaje (eng. Sales Forecasting) je temelj za uspješno upravljanje lancem opskrbe, a samim tim i cjelokupnog poslovanja. U današnjem poslovnom svijetu kojeg odlikuju agresivnost, snažna konkurencija i učestale promjene nužno je poznavati budućnost vlastitih prodajnih mogućnosti. Ova se činjenica često zanemaruje i kompanije lako upadaju u zamku načina razmišljanja da se „u njihovom slučaju i njihovoj grani industrije ne zna šta će se sutra desiti“. Pri tome, zakon vjerovatnoće i mjerljivi pokazatelji mogu dati prilično jasnu simulaciju budućnosti. Izuzev u slučaju drastičnih kriza poput recesije, prirodnih katastrofa ili konflikata, vjerovatnoća je sila koja se ni slučajno ne smije zanemarivati.
Cilj seminara/treninga Prvi cilj edukacije je shvatiti nužnost predviđanja i korelacije poslovnih rezultata sa pravilnim predviđanjem potražnje-prodaje. Učesnici će se dalje upoznati sa osnovnim pojmovima predviđanja budućih događanja, te naučiti isplanirati i implementirati stabilan model za predviđanje, a sve to korištenjem historijskih podataka, trenutnih poslovnih aktivnosti i analizom tržišta. Nesklad između realne prognoze i plana prodaje često uzrokuje značajne probleme u kompanijama, pa će se na seminaru obraditi i ova tema.
Konačno, obradit će se tema softverskih alata za predviđanje, uz prezentaciju modela predviđanja na konkretnim primjerima i na konkretnom softveru. Seminar će biti nadopunjen velikim brojem vježbi i studija slučaja.
Naučiti donositi odluke na osnovu podataka i izgraditi mentalitet ponašanja u tom smjeru je ključni cilj ovog seminara. Informacije su tu oko nas, samo ih treba prikupiti, obraditi i modelirati.

Trener

Hadis Bajrić

Zanimanje: Dr. tehničkih nauka
Specijalnost: SCM - Supply Chain Management | Logistika | Tehnike optimizacije | Kvalitet
Pogledajte detaljne informacije
Kome je trening namijenjen? ►Rukovodioci i stručni saradnici u prodaji i marketingu
►Rukovodioci i stručni saradnici u operacijama, planiranju i SCM-u
►Vlasnici, direktori i članovi rukovodstva kompanija
►Svi zainteresovani trenutni i budući saradnici u bilo kojoj organizaciji

Ključne tačke treninga ►Osnove predviđanja-prognoze
►Modeli predviđanja i analiza tržišta
►Bitni pojmovi: sezonalnost, trend, cikličnost, slučajnost, greške predviđanja, itd.
►Statistika, vjerovatnoća i softverski alati
►Vježbe, studije slučaja


Mjesto održavanja Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo

Datum, vrijeme i trajanje Termin nije definiran. Prijave u toku. Trajanje edukacije:
2 dana, intenzivno.

Dodatne informacije: ►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.
U slučaju dodatnih želja i potreba za temama mimo našeg standardnog programa, na raspolaganju smo za sve vrste saradnje za koju možemo ponuditi kompetentnu uslugu. Želimo organizacijama koje za određenu temu imaju dovoljan broj kandidata preporučiti održavanje “in-house / kućnih” treninga, jer su u tom slučaju edukacije po uposleniku značajno povoljnije.

Cijena po učesniku: 395 KM + PDV Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba

School Of Industry
Seminar - Trening

SCM2 - PREDVIĐANJE POTRAŽNJE
Predviđanje potražnje ili prodaje (eng. Sales Forecasting) je temelj za uspješno upravljanje lancem opskrbe, a samim tim i cjelokupnog poslovanja. U današnjem poslovnom svijetu kojeg odlikuju agresivnost, snažna konkurencija i učestale promjene nužno je poznavati budućnost vlastitih prodajnih mogućnosti. Ova se činjenica često zanemaruje i kompanije lako upadaju u zamku načina razmišljanja da se „u njihovom slučaju i njihovoj grani industrije ne zna šta će se sutra desiti“. Pri tome, zakon vjerovatnoće i mjerljivi pokazatelji mogu dati prilično jasnu simulaciju budućnosti. Izuzev u slučaju drastičnih kriza poput recesije, prirodnih katastrofa ili konflikata, vjerovatnoća je sila koja se ni slučajno ne smije zanemarivati.

Prvi cilj edukacije je shvatiti nužnost predviđanja i korelacije poslovnih rezultata sa pravilnim predviđanjem potražnje-prodaje. Učesnici će se dalje upoznati sa osnovnim pojmovima predviđanja budućih događanja, te naučiti isplanirati i implementirati stabilan model za predviđanje, a sve to korištenjem historijskih podataka, trenutnih poslovnih aktivnosti i analizom tržišta. Nesklad između realne prognoze i plana prodaje često uzrokuje značajne probleme u kompanijama, pa će se na seminaru obraditi i ova tema.
Konačno, obradit će se tema softverskih alata za predviđanje, uz prezentaciju modela predviđanja na konkretnim primjerima i na konkretnom softveru. Seminar će biti nadopunjen velikim brojem vježbi i studija slučaja.
Naučiti donositi odluke na osnovu podataka i izgraditi mentalitet ponašanja u tom smjeru je ključni cilj ovog seminara. Informacije su tu oko nas, samo ih treba prikupiti, obraditi i modelirati.
Ključne tačke treninga:
►Osnove predviđanja-prognoze
►Modeli predviđanja i analiza tržišta
►Bitni pojmovi: sezonalnost, trend, cikličnost, slučajnost, greške predviđanja, itd.
►Statistika, vjerovatnoća i softverski alati
►Vježbe, studije slučaja

Kome je trening namijenjen?
►Rukovodioci i stručni saradnici u prodaji i marketingu
►Rukovodioci i stručni saradnici u operacijama, planiranju i SCM-u
►Vlasnici, direktori i članovi rukovodstva kompanija
►Svi zainteresovani trenutni i budući saradnici u bilo kojoj organizaciji
Predavači:
► Hadis Bajrić (SCM - Supply Chain Management | Logistika | Tehnike optimizacije | Kvalitet)
Mjesto:
Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, Sarajevo
Vrijeme:
Termin nije definiran. Prijave u toku.
CIJENA PO UČESNIKU:
395KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.
►Za učesnike su obezbijeđeni nastavni materijal, osvježenja i ručak.
►Prijave su otvorene do dva radna dana pred edukaciju.
►Broj učesnika je ograničen.
►Rezervacija učešća je po uplati na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
►Targer SOI zadržava pravo kratkoročnog otkazivanja seminara u slučaju nedovoljnog broja učesnika.