Program: Business & Kadrovi - Modul:

KRIZNI MENADŽMENT - ONLINE


Opis seminara/treninga Poslovne krize su neminovna pojava u razvoju i životnom ciklusu bilo koje kompanije, sektora ili grane privrede. Kriza u kojoj se trenutno nalazimo nije poslovna kriza jedne kompanije niti jedne države. Posebno su pogođene male države koje se nalaze u eri tranzicije, kao i kompanije i organizacije koje su tek na svojim počecima. Isporuke, proizvodnja i dotok novca polako presušuju, a fiksni troškovi se moraju pokrivati. Situacije je bezizlazna? Ili nije?

Postavlja se pitanje šta je to poslovna kriza? Da li je to situacija u kojoj firma postaje nelikvidna tako da ne može izvršavati svoje obaveze ili kada se drastično kasni sa isporukama kupcu pri čemu prijete drastične posljedice ili su to slučajevi prekida poslovanja kao što je trenutno i ovaj izazvan krizom Corona virusa? Nevezano za prirodu nastanka ili karakter krizne situacije, postoji određeni minimum modela upravljanja kriznom situacijom koji je zajednički za sve njih.

Kad će se život, posao i ekonomija vratiti u svoje normalne okvire, najčešće je pitanje koje se povezuje sa ekonomskom situacijom i posljedicama izazvanim Corona virusom? A na koje se nudi vrlo malo kompetentnih odgovora.
One proizvodne firme kojima nije prekinut lanac snabdjevanja mogu i u vremenu epidemije Corone nastaviti svoj rad. To s druge strane predstavlja rizik jer se u takvim firmama okuplja veliki broj ljudi (od nekoliko desetina do nekoliko hiljada) na uskom prostoru. Da li zatvoriti firmu dok kriza ne prođe ili nastaviti raditi s ciljem ublažavanja ekonomskih posljedica?

Cilj seminara/treninga Svaki pojedinac i organizacija je neizbježno došla do stadija u kojem se aktivnosti ne odvijaju redovno i u kojem vladaju zakoni vanrednog stanja. Tehnike opšteg i situacijskog rukovođenja, kao i emocionalne inteligencije treba kombinirati sa modelima vandrednog stanja s krajnjim ciljem da se razviju vještine i set ponašanja koji će doprinijeti prevazilaženju krize. Ako ćemo nastaviti raditi, naravno da je pri tome potrebno preduzeti sve potrebne medicinske i operativne mjere s ciljem sprečavanja nastanka i širenja zaraze unutar vlastite kompanije.
Na online panelu/diskusiji ćemo razgovarati i o tome kako kroz primjenu odgovarajućih preventivnih metoda pokušati spriječiti nastanak budućih kriza. Također, dio ovih metoda predviđa značajan zaokret u načinu dosadašnjeg rada i razmišljanja.

Treneri

Tarik Kadrispahić

Zanimanje: diplomirani inžinjer mašinstva
Specijalnost: Leadership | Menadžment | Lean | Proizvodni sistemi
Pogledajte detaljne informacije

Hadis Bajrić

Zanimanje: Dr. tehničkih nauka
Specijalnost: SCM - Supply Chain Management | Lean | Tehnike optimizacije | Kvalitet I Design Thinking
Pogledajte detaljne informacije

Advan Begović

Zanimanje: Dr. tehničkih nauka
Specijalnost: STRATEŠKO PLANIRANJE I RAZVOJ BIZNISA I INDUSTRY 4.0
Pogledajte detaljne informacije
Kome je trening namijenjen? ►Vlasnici, direktori i rukovodioci u bilo kojoj organizaciji
►Kandidati koji su potencijalni učesnici kategorije
►Svi zainteresirani za nevedenu temu

Ključne tačke treninga ► Šta uraditi kratkoročno s ciljem preživljavanja?
► Vrste kriza i modeli upravljanja krizom
► Kakve su prognoze oko trajanja kriznog stanja i naknadnog oporavka?
► Šta uraditi da se dugoročno izađe jači?
► Izlazak iz krizne situacije i prevencija budućih kriza

Mjesto održavanja Online panel diskusija

Datum, vrijeme i trajanje Termin nije definiran. Prijave u toku. Trajanje edukacije:
.

Dodatne informacije:
U slučaju dodatnih želja i potreba za temama mimo našeg standardnog programa, na raspolaganju smo za sve vrste saradnje za koju možemo ponuditi kompetentnu uslugu. Želimo organizacijama koje za određenu temu imaju dovoljan broj kandidata preporučiti održavanje “in-house / kućnih” treninga, jer su u tom slučaju edukacije po uposleniku značajno povoljnije.

Cijena po učesniku: 0 KM + PDV Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Targer School Of Industry
Dzemala Bijedica 185, Hotel Radon Plaza
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel/Fax: (+387) 33 846 213
Email: edukacija@targer.ba

School Of Industry
Seminar - Trening

- KRIZNI MENADŽMENT - ONLINE
Poslovne krize su neminovna pojava u razvoju i životnom ciklusu bilo koje kompanije, sektora ili grane privrede. Kriza u kojoj se trenutno nalazimo nije poslovna kriza jedne kompanije niti jedne države. Posebno su pogođene male države koje se nalaze u eri tranzicije, kao i kompanije i organizacije koje su tek na svojim počecima. Isporuke, proizvodnja i dotok novca polako presušuju, a fiksni troškovi se moraju pokrivati. Situacije je bezizlazna? Ili nije?

Postavlja se pitanje šta je to poslovna kriza? Da li je to situacija u kojoj firma postaje nelikvidna tako da ne može izvršavati svoje obaveze ili kada se drastično kasni sa isporukama kupcu pri čemu prijete drastične posljedice ili su to slučajevi prekida poslovanja kao što je trenutno i ovaj izazvan krizom Corona virusa? Nevezano za prirodu nastanka ili karakter krizne situacije, postoji određeni minimum modela upravljanja kriznom situacijom koji je zajednički za sve njih.

Kad će se život, posao i ekonomija vratiti u svoje normalne okvire, najčešće je pitanje koje se povezuje sa ekonomskom situacijom i posljedicama izazvanim Corona virusom? A na koje se nudi vrlo malo kompetentnih odgovora.
One proizvodne firme kojima nije prekinut lanac snabdjevanja mogu i u vremenu epidemije Corone nastaviti svoj rad. To s druge strane predstavlja rizik jer se u takvim firmama okuplja veliki broj ljudi (od nekoliko desetina do nekoliko hiljada) na uskom prostoru. Da li zatvoriti firmu dok kriza ne prođe ili nastaviti raditi s ciljem ublažavanja ekonomskih posljedica?


Svaki pojedinac i organizacija je neizbježno došla do stadija u kojem se aktivnosti ne odvijaju redovno i u kojem vladaju zakoni vanrednog stanja. Tehnike opšteg i situacijskog rukovođenja, kao i emocionalne inteligencije treba kombinirati sa modelima vandrednog stanja s krajnjim ciljem da se razviju vještine i set ponašanja koji će doprinijeti prevazilaženju krize. Ako ćemo nastaviti raditi, naravno da je pri tome potrebno preduzeti sve potrebne medicinske i operativne mjere s ciljem sprečavanja nastanka i širenja zaraze unutar vlastite kompanije.
Na online panelu/diskusiji ćemo razgovarati i o tome kako kroz primjenu odgovarajućih preventivnih metoda pokušati spriječiti nastanak budućih kriza. Također, dio ovih metoda predviđa značajan zaokret u načinu dosadašnjeg rada i razmišljanja.
Ključne tačke treninga:
► Šta uraditi kratkoročno s ciljem preživljavanja?
► Vrste kriza i modeli upravljanja krizom
► Kakve su prognoze oko trajanja kriznog stanja i naknadnog oporavka?
► Šta uraditi da se dugoročno izađe jači?
► Izlazak iz krizne situacije i prevencija budućih kriza
Kome je trening namijenjen?
►Vlasnici, direktori i rukovodioci u bilo kojoj organizaciji
►Kandidati koji su potencijalni učesnici kategorije
►Svi zainteresirani za nevedenu temu
Predavači:
► Tarik Kadrispahić (Leadership | Menadžment | Lean | Proizvodni sistemi)
► Hadis Bajrić (SCM - Supply Chain Management | Lean | Tehnike optimizacije | Kvalitet I Design Thinking)
► Advan Begović (STRATEŠKO PLANIRANJE I RAZVOJ BIZNISA I INDUSTRY 4.0)
Mjesto:
Online panel diskusija
Vrijeme:
Termin nije definiran. Prijave u toku.
CIJENA PO UČESNIKU:
0KM + (PDV)
AKCIJA 3+1: ZA 3 UČESNIKA IZ ISTE FIRME UČEŠĆE ČETVRTOG JE BESPLATNO.